مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-16سياسي

انتخابات فرصتی است برای بازسازی، نه انتهای بازی!


انتخابات تنها فرصتی است برای بازسازی گفتمانی و بازیابی تشکیلاتی نیروهای اصلاح طلب و پیشروی جامعه اما نه انتهای بازی، چرا که چنانچه پیش تر اشاره شد سیاست ایستگاه توقفی ندارد.

- تجربه چند دهه گذشته به وضوح جای خالی قرائتی جامع از عدالت را در گفتمان های توسعه گرا و دموکراسی خواه نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمد حضرتی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: سیاست امر پیوسته ای است که اگرچه در هر مقطع از زمان و در هر جغرافیایی به شکل و قالبی تبلور پیدا می کند، اما توقف ناپذیر است.

آنجا که شرایط به گونه ای بغرنج و سخت می شود که اکثر ناظران بر غیرممکن بودن عمل سیاسی رای می دهند نیز سیاست همچنان جاری و ساری است؛ به عبارتی حتی در چنین شرایط پیچیده ای، اگرچه اکثر شهروندان در گفت وگوهای روزمره خویش بر غیرممکن بودن یا بی تاثیر بودن عمل سیاسی تاکید می کنند، اما به صورت همزمان به عمل سیاسی دل بسته اند و از آن طلب گشایش امر می کنند و به درستی می دانند که تغییر شرایط و اوضاع و احوال حاکم بر آنها نهایتا از طریق عمل سیاسی ممکن است.

حتی آنانکه در پی ایجاد انسداد سیاسی و ممتنع نشان دادن عمل سیاسی موثر در جامعه هستند نیز در واقع خود به عمل سیاسی دست زده اند که راه علاج آن نیز در تداوم و اصرار بر عمل سیاسی متقابل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فرصتی است برای بازسازی، نه انتهای بازی!

انتخابات فرصتی است برای بازسازی، نه انتهای بازی!