مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-05-16سياسي

پوشش بیمه ای درمان ناباروری توسط خدمات درمانی نیروهای مسلح


مدیر سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: در همه بیماری های مرتبط با ناباروری، بدون سقف ریالی به طور کامل درمان ها را ارائه می کنیم.

- مدیر سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: در همه بیماری های مرتبط با ناباروری، بدون سقف ریالی به طور کامل درمان ها را ارائه می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امیر نوروزی با حضور در مرکز درمان ناباروری ابن سینا در نشست خبری که به مناسبت نخستین روز از پویش خانواده، جمعیت و فرزندآوری؛ حمایت از زوج های نابارور در روز ملی جمعیت در این مرکز برگزار شد، گفت: در راستای اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری و اریه بسته های خدماتی در حوزه ناباروری بسته های خدماتی ویژه ای در سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: خدمتی در حوزه درمان ناباروری در سطح کشور وجود ندارد که تحت پوشش بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح نباشد.

امیر نوروزی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام در سال های اخیر مبنی بر افزایش جمعیت و فرزندآوری گفت: امروزه برای درمان ناباروری (بسته به علت نازایی در زوجین) از تکنیک های نوین و متنوعی با صرف هزینه های بسیار زیاد، استفاده می شود که سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح با هدف حمایت از زوج های نابارور در نیروهای مسلح و افزایش رضایتمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه ای درمان ناباروری توسط خدمات درمانی نیروهای مسلح

پوشش بیمه ای درمان ناباروری توسط خدمات درمانی نیروهای مسلح