مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-16سياسي

اسامی نامزدهای پیشنهادی شورای شهر تهران به شواری ائتلاف اعلام شد


اسامی نامزدهای پیشنهادی شورای عالی جبهه ایستادگی در خصوص لیست کاندیداهای شورای شهر تهران به شورای ائتلاف را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، در جلسه اخیر شورای عالی جبهه ایستادگی در خصوص لیست کاندیداهای پیشنهادی شورای شهر تهران که باید به شورای ائتلاف معرفی شوند تصمیم گیری شد.

روح الامینی دبیرکل جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در جلسه امروز شورای عالی تمرکز بر تنظیم فهرستی  داشتیم که کارآمدی و تخصص در اداره شهر، مهمترین ملاک و ویژگی نامزدهای انتخابات شورای شهر آن بود.

وی افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت نیروهای انقلابی متخصص و با برنامه در زمینه شوراها و مدیریت شهری مورد توجه همه اعضای شورای عالی جبهه ایستادگی قرار داشت.

 دبیرکل جبهه ایستادگی تصریح کرد: ضمن احترام به تمامی ظرفیت های موجود در جبهه نیروهای انقلابی در جمع بندی فهرست پیشنهادی جبهه ایستادگی؛  هشت نفر  افراد اختصاصی از احزاب اضلاع جبهه ایستادگی، 9 نفر از جوانان تحصیل کرده و متخصص، پنج نفر از اعضای اسبق شورای شهر و نه نفر افراد معرفی شده از سوی احزاب و تشکل های انقلابی ثبت شده شناسنامه دار هستند.

 روح الامینی اضافه کرد: از سایر گروه ها و تشکل ها نیز درخواست داریم در مسیر شفافیت در عرصه رقابت های انتخاباتی نامزدهای اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی نامزدهای پیشنهادی شورای شهر تهران به شواری ائتلاف اعلام شد

اسامی نامزدهای پیشنهادی شورای شهر تهران به شواری ائتلاف اعلام شد