مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-16سياسي

عملیاتی شدن لایحه رتبه بندی فرهنگیان پیش از پایان عمر دولت


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیاتی شدن لایحه رتبه بندی فرهنگیان پیش از پایان عمر دولت گفت: مصوبه رتبه بندی معلمین برای رأی در صحن تا 10 روز قرار و به صورت دوفوریتی به رأی گذاشته می شود تا کار تصویب آن به دولت بعدی کشیده نشود.

- محمدرضا احمدی سنگر دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجماع تمام اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان اظهار کرد: با توجه به دغدغه فرهنگیان و اهتمام اعضای کمیسیون برای به اجرا درآمدن این لایحه در دولت فعلی، امروز لایحه رتبه بندی معلمین پس از 10 سال با اجماع تمام اعضاء کمیسیون آموزش و تحقیقات به نتیجه رسید و برای رأی گیری به صحن علنی خواهد رفت.

 وی با بیان اینکه مصوبه رتبه بندی معلمین برای رأی در صحن تا 10 روز قرار و به صورت دوفوریتی به رأی گذاشته می شود، افزود: درصدد هستیم تا رتبه بندی فرهنگیان قبل از پایان این دولت عملیاتی شود بنابراین رتبه بندی برای رأی گیری به صحن علنی رفته و بعد از تصویب کلیات، برای برطرف کردن مسائل جزیی، دوباره به کمیسیون برگشت داده خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تصویب لایحه رتبه بندی فرهنگیان در مدت باقی مانده دولت فعلی تصریح کرد: با توجه به اینکه اگر لوایح در یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی شدن لایحه رتبه بندی فرهنگیان پیش از پایان عمر دولت

عملیاتی شدن لایحه رتبه بندی فرهنگیان پیش از پایان عمر دولت