مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-16بين الملل

پاپ، کودک کشی رژیم صهیونیستی را نشانه تمایل به نابودی آینده دانست


رهبر کاتولیک های جهان، کودک کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین را نشانه ای از قصد آن برای نابودی آینده توصیف کرد و دو طرف را به آرامش دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان روز یکشنبه به افزایش تنش میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها واکنش نشان داد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، پاپ ضمن محکوم کردن چرخه خشونت میان فلسطین اشغالی و غزه هشدار داد به شهادت رساندن کودکان فلسطینی نشانه این است که آن ها به دنبال ساخت آینده نیستند بلکه می خواهند آن را نابود کنند .

او در ادامه بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی که آغازگر این تنش ها بوده و عدم محق شناختن فلسطینیان در دفاع از خود، بیان داشت از خود می پرسم: این نفرت و انتقام جویی چه چیزی به همراه خواهد داشت؟ آیا واقعاً فکر می کنیم که می توانیم با نابود کردن یکدیگر صلح ایجاد کنیم؟ پاپ افزود: به نام خداوند که تمام انسان ها را با حقوق، وظایف و شرف برابر آفریده است و خواستار زندگی آن ها همانند برادران یکدیگر شده است، خواستار برقراری آرامش هستم .

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب الاجل مقاومت به تل آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاپ، کودک کشی رژیم صهیونیستی را نشانه تمایل به نابودی آینده دانست

پاپ، کودک کشی رژیم صهیونیستی را نشانه تمایل به نابودی آینده دانست