مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-16بين الملل

روحانی خطاب به اردوغان: ماجرای فلسطین مهمترین مساله مشترک امت اسلامی است


روحانی در گفت و گو با اردوغان خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی بویژه ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه باید با همکاری و تشریک مساعی از همه توان موجود از جمله ظرفیت نهادهای بین المللی مانند سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی برای مقابله .

- روحانی در گفت و گو با اردوغان خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی بویژه ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه باید با همکاری و تشریک مساعی از همه توان موجود از جمله ظرفیت نهادهای بین المللی مانند سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی برای مقابله با تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با اشاره به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس شریف و کشتار ناجوانمردانه مردم مظلوم فلسطین،گفت: ماجرای فلسطین همچنان مهم ترین و زنده ترین مساله مشترک امت اسلامی است و مقابله با این جنایات و توقف فوری حملات وحشیانه و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یک ضرورت است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در تماس تلفنی با "رجب طیب اردوغان" رییس جمهور ترکیه ضمن تبریک عید سعید فطر به دولت و مردم این کشور، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی بویژه ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه باید با همکاری و تشریک مساعی از همه توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی خطاب به اردوغان: ماجرای فلسطین مهمترین مساله مشترک امت اسلامی است

روحانی خطاب به اردوغان: ماجرای فلسطین مهمترین مساله مشترک امت اسلامی است