مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-16پزشكي

تأثیر مصرف خاک شیر و تخم شربتی در پیشگیری از سرطان گوارش


یک کارشناس ارشد تغذیه از جمله خواص مصرف شربت خاک شیر و تخم شربی را تأمین آب بدن، کمک به دستگاه گوارش و پیشگیری از سرطان گوارش عنوان کرد.

- یک کارشناس ارشد تغذیه مصرف شربت خاک شیر و تخم شربتی را موجب افزایش تشنگی و گرسنگی افراد عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، فرزاد بابایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع فصل گرما و افزایش نیاز بیشتر به مصرف مایعات گفت: در فصول گرم سال با توجه به افزایش تعریق نیاز بیشتری به مصرف آب و مایعات وجود دارد، بنابراین افراد باید به تامین به موقع آب بدن توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه مصرف روزانه هشت لیوان آب پایه علمی محکمی ندارد، گفت: میزان مصرف آب بسته به وزن افراد، شرایط آب و هوایی و نوع فعالیت افراد متفاوت است و افراد باید سعی کنند پیش از آنکه تشنه شده و یا دچار کم آبی شوند، آب مورد نیاز بدن را تامین کنند.

وی افزود: تامین آب لزوما از طریق نوشیدن مایعات حاصل نمی شود و مصرف برخی خوراکی ها و دانه هایی مثل تخم شربتی و خاک شیر هم می تواند آب مورد نیاز بدن را تامین کند.

بابایی به افزایش مصرف دانه هایی مثل تخم شربتی و خاک شیر در فصول گرم سال اشاره کرد وافزود: این دانه ها موقع قرار گیری در آب حالت کلوییدی پیدا کرده و می توانند حجم زیادی از آب را اطراف خود نگه دارند، بنابراین مصرف این دانه ها می تواند منبع خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر مصرف خاک شیر و تخم شربتی در پیشگیری از سرطان گوارش

تأثیر مصرف خاک شیر و تخم شربتی در پیشگیری از سرطان گوارش