مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-16سياسي

آغاز به کار بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی


بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی بیماری کووید - 19 امروز(یکشنبه 26 اردیبهشت ماه) در بوستان ولایت واقع در جنوب تهران با حضور جمعی از مسئولان آغاز به کار کرد.

- بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی بیماری کووید - 19 امروز(یکشنبه 26 اردیبهشت ماه) در بوستان ولایت واقع در جنوب تهران با حضور جمعی از مسئولان آغاز به کار کرد.

آیین افتتاح و بهره برداری از نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی جنوب تهران با حضور دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران، علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران و جمعی از مسئولان شبکه بهداشت و با استقبال خانواده های سالمند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، علیرضا زالی در مراسم بهره برداری از این مرکز گفت: بعد از اینکه در سه مرحله شناسایی افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا طی شد، در مرحله چهارم کار تزریق واکسن انجام می شود.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران افزود: تجمیع مراکز واکسیناسیون یکی از سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا است که با همکاری شهرداری تهران این کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: قرار است شهرداری تهران نسبت به واگذاری سوله ها و همچنین بوستان های مهم و پرتردد برای واکسیناسیون شهروندان همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی

آغاز به کار بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی