مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-16سياسي

رییس کانون ارزیابی شایستگی های مدیران دانشگاه آزاد منصوب شد


با حکم رییس دانشگاه آزاد، لیلا پلویی رییس کانون ارزیابی شایستگیهای مدیران حرفه ای و بیژن رنجبر رییس شورای راهبردی کانون ارزیابی شایستگی مدیران حرفه ای دانشگاه آزاد شدند.

- به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی، دکتر بیژن رنجبر را به عنوان رییس شورای راهبردی کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: جناب آقای دکتر بیژن رنجبر قائم مقام محترم رییس دانشگاه در امور هیأت ممیزه، گسترش و برنامه ریزی و انتصابات دانشگاه با اهداء سلام و تحیات با عنایت به اخذ مجوز رسمی کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای از سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای ایجاد بستر مناسب جهت تحقق اصول انتخاب اصلح و شایسته سالاری در انتصاب و ارتقای مدیران ارزشی و انقلابی و با توجه به سوابق و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت رییس شورای راهبردی کانون ارزیابی شایستگی های مدیران حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس الهی همانند گذشته در راه خدمت به اسلام و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کانون ارزیابی شایستگی های مدیران دانشگاه آزاد منصوب شد

رییس کانون ارزیابی شایستگی های مدیران دانشگاه آزاد منصوب شد