مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-16سياسي

لزوم ترویج ساده زیستی و اخلاق مداری و خداباوری آیت الله بهجت


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت ترویج ساده زیستی، اخلاق مداری و خداباوری آیت الله بهجت، گفت: توجه به این بخش می تواند بستر ساز نهادینه شدن فرهنگ معنوی و اخلاق باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع عصر یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بهجت فومنی (ره)، افزود: آیت الله بهجت آیینه روشن و صیقل یافته الهام الهی و راهنمای اندیشه و عمل رهجویان و سالکان است.

وی به بعد علمی و فقهی آیت الله بهجت اشاره و با بیان اینکه ایشان یکی مراجع برجسته تقلید معاصر است، گفت: آیت الله بهجت از نوابغ دوران و از شخصیت های فراملی گیلان در جهان تشیع به شمار می رفت، معلم بزرگ اخلاق و عرفان و سرچشمه فیوضات معنوی بی پایان نیز بود.

استاندار گیلان با اشاره به شناخت، معرفت و بصیرت سیاسی ایشان در حمایت همیشگی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در دوران امام راحل و رهبر معظم انقلاب، افزود: یکی از افتخارات این عالم برجسته و کم نظیر این است که در دوران حیات طیبه خود، مراقب بود که لحظه ای از یاد خدا غافل نباشد.

وی اضافه کرد: ترویج ساده زیستی، اخلاق مداری و خداباوری آیت الله بهجت و اثرگذاری شخصیت عرفانی و اخلاقی آن عالم عامل، برای نسل کنونی و جوان، می تواند بسترساز نهادینه کردن فرهنگ معنوی و اخلاق در جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج ساده زیستی و اخلاق مداری و خداباوری آیت الله بهجت

لزوم ترویج ساده زیستی و اخلاق مداری و خداباوری آیت الله بهجت