مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-16اقتصادي

اجرای حدنگاری (کاداستر) کشاورزی از اولویت های سال 1400 است


معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: کاداستر اراضی کشاورزی با توجه به اهمیت این کار که موجب مدیریت بر زمین، آب، خاک و توسعه کشاورزی می شود در اولویت امسال سازمان ثبت قرار دارد.

- اجرای حدنگاری (کاداستر) کشاورزی از اولویت های سال 1400 است معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: کاداستر اراضی کشاورزی با توجه به اهمیت این کار که موجب مدیریت بر زمین، آب، خاک و توسعه کشاورزی می شود در اولویت امسال سازمان ثبت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سیدصادق سعادتیان در جلسه وبینار چهار ساعته با مدیران کل استانی، معاونین املاک و کاداستر و روسای ادارات کاداستر استانی با موضوع اهداف اجرایی کاداستر و برنامه عملیاتی 1400 گفت: با مشخص نمودن اولویت های ابلاغ شده به ادارات کل استان ها باید بصورت همزمان، اجرای کاداستر در اراضی ملی حدنگاری (کاداستر) اراضی کشاورزی، شهری و روستایی نیز پیگیری گردد.

وی افزود: از آنجایی که اجرای حدنگاری ( کاداستر ) از اولویت های اصلی برنامه تحولی قوه قضاییه و سیاست های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد و جناب آقای دکتر خداییان معاون محترم قوه قضاییه و ریاست سازمان ثبت در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی تأکید داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حدنگاری (کاداستر) کشاورزی از اولویت های سال 1400 است

اجرای حدنگاری (کاداستر) کشاورزی از اولویت های سال 1400 است