مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-16سياسي

ایجاد فضای ویژه دوچرخه سواری بانوان در شهرستان ها تا یک ماه آینده


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر گسترش فرهنگ این فریضه در جامعه، همچنین بر ایجاد فضاهای ویژه دوچرخه سورای بانوان در شهرستان ها تا یک ماه آینده دستور داد.

- محمدعلی شجاعی در نشست امر به معروف و نهی از منکر گفت: در اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه است شکی وجود ندارد اما تا زمانی که فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در جامعه اتفاق نیفتد تحقق این امر امکان پذیر نیست و این فرهنگسازی باید با کمک رسانه ها و صدا و سیما انجام شود.

شجاعی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و قائم به شخص نیست، افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب در حکومت اسلامی است و تمامی موارد را در بر می گیرد.

وی گفت: برخی فکر می کنند ارزش های اشاره شده در دین مبین اسلام مانند امر به معروف و نهی از منکر برای دیگران است و شامل خود نمی شود در حالی که این ارزش ها برای همه است.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی جامعه نگری را از مهمترین ویژگی های دین اسلام برای پذیرش و توسعه آن عنوان کرد و افزود: برای اقامه ارزش های اسلامی در جامعه علاوه بر تاکیدات دینی همچنین قوانین و مقررات با شرح وظایف مشخص تدوین شده است.

محمدعلی شجاعی با اعلام آمادگی کامل برای حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، تاکید کرد: در این حوزه برخورهای انتظامی و قضایی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضای ویژه دوچرخه سواری بانوان در شهرستان ها تا یک ماه آینده

ایجاد فضای ویژه دوچرخه سواری بانوان در شهرستان ها تا یک ماه آینده