مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-16اقتصادي

مپنا در مسیر تقویت و بهره مندی از ظرفیت های صنعت داخلی حرکت می کند


صنعت کشور دچار مشکل است و شرکت مپنا برای حل مشکل واحدهای زیر مجموعه خود متکی به تقویت اندیشه های خردمندانه و ظرفیت های داخلی است.

- ، عباس علی آبادی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از شرکت واگن پارس اراک در جمع خبرنگاران، افزود: بیش از 200 نوع محصول هاتیک در جهان توسط شرکت های زیر مجموعه مپنا تولید می شود.

قرار گرفتن واگن پارس اراک در کنار مپنا می تواند گام مهم و بلندی در جهت ارتقای سطح شاخص ها و مؤلفه های تولید واگن پارس اراک باشد.

وی با بیان اینکه نوسازی تجهیزات و عوامل تولید این واحد واگن سازی کلید خورده و به زودی تمامی دستگاه های این شرکت به روزرسانی می شوند، اظهار کرد: به طور کلی شرکت واگن پارس اراک به لحاظ ساختاری مشکل چندانی ندارد و با توجه به استقرار شرکت های ماشین سازی و آذرآب در مجاورت این واحد می توان از ظرفیت آنها در جهت بالندگی و نوسازی تجهیزات واگن های استفاده کرد.

واگن پارس اراک سرمایه ملی است مدیرعامل شرکت مپنا، شرکت واگن پارس اراک را از سرمایه های ملی عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی صنعت کشور به کلی دچار مشکل است و شرکت مپنا برای حل مشکلات واحدهای زیرمجموعه خود متکی به فکر، اندیشه و ظرفیت های داخلی است.

علی آبادی اظهار کرد: شرکت مپنا تلاش می کند یک تعامل سازنده ای با شرکت های زیرمجموعه خود برقرار کرده و در این مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مپنا در مسیر تقویت و بهره مندی از ظرفیت های صنعت داخلی حرکت می کند

مپنا در مسیر تقویت و بهره مندی از ظرفیت های صنعت داخلی حرکت می کند