مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-16سياسي

رفع آسیب های اجتماعی نیازمند تقویت روحیه جهادی/تعامل بین حوزه و هلال احمر


یکی از ضرورت های مهم و اساسی برای رفع آسیب های اجتماعی و حل مشکلات کشور، تقویت روحیه جهادی در افراد به ویژه نیروهای خدمات رسان و اثرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی، ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از امدادگران هلال احمر استان یزد به مناسبت هفته هلال احمر، ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات اجتماعی نیروهای این نهاد ارزشمند اظهار داشت: فعالیت و خدمت در راستای کمک به بندگان خدا از اجر بسیاری برخوردار است و از آنجا که اسلام، نظامی جامع است، تامین نیازهای تمام مردم جهان و تحقق حقوق بشر در آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: نیروهای هلال احمر معمولاً در شرایط سخت به کمک مردم می روند و به آنها امدادرسانی می کنند و ار انسان در شرایط سختی به فریاد کسی برسد، ارزش عمل او چندین برابر کار دیگران است.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر اینکه رفع بسیاری از مشکلات نیاز به همفکری و همراهی دستگاه ها، اعم از خصوصی و دولتی دارد، اظهار داشت: به طور قطع اقدامات شبکه ای و منجسم زودتر از سایر فعالیت ها به نتیجه می رسد بر این اساس به دنبال ایجاد تعامل موثر و ارزشمند میان حوزه های علمیه و هلال احمر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع آسیب های اجتماعی نیازمند تقویت روحیه جهادی/تعامل بین حوزه و هلال احمر

رفع آسیب های اجتماعی نیازمند تقویت روحیه جهادی/تعامل بین حوزه و هلال احمر