مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-16سياسي

ایثارگران از برجسته ترین انسان ها هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به خدمات رسانی بنیاد در دوران شیوع ویروس کرونا به جامعه شاهد و ایثارگر، افزود: یکی از مهمترین وظایف این نهاد حفظ سلامت ایثارگران است، - لیکن مسئولان در هر شرایطی باید به این موضوع مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطا ناوکی در دیدار با جانباز 50 درصد حسن گلی در بخش ایسین از توابع شهرستان بندرعباس بیان کرد: جانبازان در میدان های نبرد حق علیه باطل سلامت خویش که باارزش ترین سرمایه هر انسانی است را به خطر انداختند تا از حریم اسلام و میهن اسلامی دفاع کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به خدمات رسانی بنیاد در دوران شیوع ویروس کرونا به جامعه شاهد و ایثارگر، افزود: یکی از مهمترین وظایف این نهاد حفظ سلامت ایثارگران است، لیکن مسئولان در هر شرایطی باید به این موضوع مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان به دلیل فداکاری و صبر و پایداری خود، جزو برجسته ترین و شریف ترین انسان ها هستند، افزود: باید با ایثارگران همان گونه معامله شود که شایسته این عزیزان است.

ناوکی رسیدگی به مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر را ضروری دانست و گفت: یکی از وظایف اساسی کارکنان بنیاد این است به صورت مستمر پیگیر مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگران از برجسته ترین انسان ها هستند

ایثارگران از برجسته ترین انسان ها هستند