مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-16فناوري

سریع ترین و به صرفه ترین راه خرید شارژ سیم کارت چیست؟


استفاده از سیم کارت های اعتباری، با شارژ آن ها امکان پذیر است؛ اما خیلی ها هنوز هم وقتی سراغ شارژ می روند، مطمئن نیستند شارژ سیم کارت اعتباری شان را از کجا خرید کنند! برای خرید شارژ به وب سایت اپراتور برویم؟ از کدهای USSD اپراتورها استفاده کنیم؟ سراغ .

- در این نوشته کوتاه، راه آسان و سریعی برای خرید شارژ سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل معرفی می کنیم که نیازی به واردکردن اطلاعات کارت بانکی و گرفتن رمز پویا هم ندارد! برای خواندن این نوشته 2 دقیقه وقت بگذارید و یکی از سریع ترین و به صرفه ترین راه های خرید شارژ را یاد بگیرید.

  بهترین راه خرید شارژ چیست؟ است.

اپلیکیشن دیجی پی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل است؛ اما چرا بسیاری از کاربران، اپلیکیشن دیجی پی را به 6 دلیل بهترین راه خرید شارژ می دانند:   1.

خرید شارژ از اپ دیجی پی، هدیه نقدی دارد شما می توانید با خرید شارژ از طریق اپ دیجی پی، 3 بار در روز، جایزه نقدی هدیه بگیرید.

البته این هدیه نقدی محدودیت هم دارد؛ در طول ماه، فقط 15 بار می توانید هدیه نقدی از دیجی پی دریافت کنید.

  2.

انتخاب شماره برای شارژ در دیجی پی خیلی سریع است وقتی وارد صفحه خرید شارژ در اپ دیجی پی می شوید، هم می توانید شماره ای را که می خواهید شارژ کنید، در فیلد مربوط به آن بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریع ترین و به صرفه ترین راه خرید شارژ سیم کارت چیست؟

سریع ترین و به صرفه ترین راه خرید شارژ سیم کارت چیست؟