مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-16اقتصادي

1200 مگاوات مصرف برق مراکز غیرمجاز تولید رمز ارز


میزان مصرف برق مراکز غیرمجاز تولید رمز ارز حدود 900 تا 1200 مگاوات تخمین زده می شود و این در شرایطی است که فعالیت مراکز استخراج رمز ارز به صورت غیرمجاز امسال بسیار برای صنعت برق تهدید کننده است.

- سخنگوی صنعت برق گفت: میزان مصرف برق مراکز غیرمجاز تولید رمز ارز حدود 900 تا 1200 مگاوات تخمین زده می شود و این در شرایطی است که فعالیت مراکز استخراج رمز ارز به صورت غیرمجاز امسال بسیار برای صنعت برق تهدید کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مصطفی رجبی مشهدی در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه روز گذشته مصرف برق کشور به 49 هزار و 700 مگاوات رسید که بیش از 6000 مگاوات نسبت به روز مشابه سال گذشته بیشتر بود، اظهار کرد: این میزان افزایش مصرف، معادل مصرف برق در 6 استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل است که رقم قابل توجهی است.

وی افزود:این میزان افزایش مصرف، در شرایطی که کم بارشی و محدودیت ظرفیت تولید برق داریم، فشار زیادی را نیروگاههای ما و شبکه برق کشور برای تأمین برق تحمل می کنند که از همه مردم می خواهم که در مصرف برق رعایت کنند.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه بر اساس تخمینی که مراکز علمی خارج از کشور در خصوص مصرف برق ماینرها و مراکز استخراج رمز ارز زده اند به این صورت است که حدود 15 هزار مگاوات صرف مصرف بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 مگاوات مصرف برق مراکز غیرمجاز تولید رمز ارز

1200 مگاوات مصرف برق مراکز غیرمجاز تولید رمز ارز