مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-16اقتصادي

7هزار و 721 هکتار از اراضی کشاورزی مرکزی رفع تداخل شد


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: : سال گذشته تعداد 31 پرونده بررسی و 7 هزار و 721 هکتار از اراضی کشاورزی تداخل احرازی استان مرکزی رفع تداخل شد.

- اظهار کرد: با تصویب ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی و براساس این قانون وزارت جهاد کشاورزی مکلف شده با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین و مقررات موازی در اراضی ملی، دولتی و مستثنیات اشخاص اقدام کرده و پس از رفع موارد اختلافی نسبت به اصلاح اسناد مالکیت و صدور اسناد اراضی کشاورزی اقدام کند.

وی ادامه داد: این امر یک اتفاق خوب در بخش کشاورزی است و پس از رفع تداخل و صدور سند برای اراضی کشاورزی، زمین کشاورزی دارای ارزش و اعتبار شده و کشاورز می تواند به عنوان وثیقه از آن استفاده کند و کشاورزان صاحب زمین از این طریق دارای سرمایه واقعی تری شده و امکان این را می یابند که فعالیت کشاورزی شان را توسعه دهند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از اراضی استان را اراضی کشاورزی تشکیل می دهد که بسیاری از اسنادی که در اختیار کشاورزان قرار دارد، اسناد قدیمی هستند که این اسناد به شکل نسق های زارعی یا تعداد کمی از کشاورزان اسناد دفترچه ای دارند که آنان از معضلات فراوانی رنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7هزار و 721 هکتار از اراضی کشاورزی مرکزی رفع تداخل شد

7هزار و 721 هکتار از اراضی کشاورزی مرکزی رفع تداخل شد