مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-16سياسي

آغاز بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از فردا


سخنگوی شورای نگهبان جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از فردا (دوشنبه 27 اردیبهشت 1400) آغاز خواهد شد.

- سخنگوی شورای نگهبان جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از فردا (دوشنبه 27 اردیبهشت 1400) آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان امروز (یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400) در گفت وگو با برنامه پارک شهر رادیو تهران در پاسخ به مطلب کارشناس برنامه راجع به احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که تا پیش از رأی گیری ادامه دارد، اظهار داشت: البته به استناد اصل 99 نظارت شورای نگهبان تا پایان مهلت انتخابات جاری است، اما تاکنون برای انتخابات ریاست جمهوری در این خصوص اقدام خاصی صورت نگرفته و رویه این شورا این طور نبوده که ورود چندانی داشته باشد، ولی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی این سابقه را داریم که در حین تبلیغات، برخی کاندیداها به دلیل تخلفاتی که داشته اند، صلاحیتشان مورد بازبینی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اختیارات شورای نگهبان در بازبینی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری در هنگام تبلیغات و مناظرات، خاطرنشان کرد: امیدواریم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این مسائل را در تبلیغات ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از فردا

آغاز بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از فردا