مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-16سياسي

کلینک سیار دامپزشکی در زنجان فعال می شود


مسؤول بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته مباحث مربوط به کشت محصولات استراتژیک و تامین گوشت قرمز در طرح بسیج همگام با کشاورز، - فرهاد امندی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با توجه به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در تلاش است تا در حد توان در پیشبرد این هدف و کمک به سازمان جهاد کشاورزی وارد عرصه خدمت رسانی شود.

مسؤول بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت غذایی به عنوان پایه اصلی یک جامعه توسعه یافته و قدرتمند به شمار می رود، عنوان کرد: پایین بودن امنیت غذایی در یک جامعه توانمندی ها و قابلیت های یک ملت را تحلیل داده و کارایی استفاده از منابع محدود را نیز کاهش می دهد.

وی با اشاره به اینکه تامین غذا به اتکای واردات همواره وابستگی را افزایش خواهد داد، عنوان کرد: متوسط عملکرد تولیدات محصولات کشاورزی پایین است.

امندی با اشاره به اینکه سریع ترین راهکار ممکن حرکت به سمت خودکفایی، ارتقای بهره وری و افزایش میزان عملکرد در واحد سطح است، بیان کرد: امروز که اقتصاد به عرصه جنگ با دشمن تبدیل شده، بسیج وارد میدان شده است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینک سیار دامپزشکی در زنجان فعال می شود

کلینک سیار دامپزشکی در زنجان فعال می شود