مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-16بين الملل

جهاد اسلامی فلسطین: شمشیر قدس دستاوردهای بزرگی را محقق کرد


جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، این جنبش در جنگ با دشمن صهیونیستی به دستاوردهای بزرگی رسید و مصمم به تکمیل پیروزی است.

- جهاد اسلامی فلسطین: "شمشیر قدس" دستاوردهای بزرگی را محقق کرد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، این جنبش در جنگ با دشمن صهیونیستی به دستاوردهای بزرگی رسید و مصمم به تکمیل پیروزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: حملات متجاوزانه امروز دشمن با جنگنده های اف35 آمریکا به نوار غزه تلاشی برای ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان بعد از حملات کوبنده مقاومت بود که توانست دشمن را در عمق مرکز آن خوار و ذلیل کند.

رسانه های دشمن چهره شکست خورده آن را به تصویر کشیدند.

در این بیانیه آمده است: مقاومت دستاوردهای بزرگی را در جنگ شمشیر قدس محقق کرد و مصمم است تا برای گرفتن انتقام خون کودکانی که به دست قاتلان تروریست شهید شدند، پیروزی را تکمیل کند؛ همان قاتلانی که مردم ما را از شادی عید محروم و در زمان عبادت به آن ها تعدی کردند و تنها مقاومت را در برابرشان برای دفاع از قدس و مقدسات آن دیدند.

در این بیانیه آمده است: حمله به برج های مسکونی و تأسیسات غیرنظامی بدترین دلیل برای تروریسم دولتی است که دولت و ارتش صهیونیستی آن را در پیش گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی فلسطین: شمشیر قدس دستاوردهای بزرگی را محقق کرد

جهاد اسلامی فلسطین: شمشیر قدس دستاوردهای بزرگی را محقق کرد