مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-16بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی: نیمی از 2900 راکت شلیک شده از غزه را رهگیری کردیم


نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) گفت، از آغاز درگیری ها حدود 2900 موشک از نوار غزه به اراضی اشغالی شلیک شده که حدود 1150 مورد آن توسط گنبد آهنین رهگیری شدند.

- نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) گفت، از آغاز درگیری ها حدود 2900 موشک از نوار غزه به اراضی اشغالی شلیک شده که حدود 1150 مورد آن توسط گنبد آهنین رهگیری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش اسراییل در توییتی نوشت، تا 7 صبح امروز به وقت محلی و از آغاز عملیات، 2900 راکت از سوی نوار غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده که 450 مورد آن شلیک ناموفق بوده و گنبد آهنین نیز 1150 مورد آن را رهگیری کرده است.

رژیم صهیونیستی نیز صدها حمله هوایی علیه نوار غزه انجام داده که در نتیجه آن بیش از 170 فلسطینی از جمله بیش از 40 کودک شهید شده اند.

شورای امنیت سازمان ملل امروز در نشستی به بررسی اوضاع در اراضی اشغالی می پردازد.

جوزپ بورل، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا اوایل امروز گفت، وزرای خارجی کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز در نشستی فوق العاده و مجازی روز سه شنبه به بررسی اوضاع در اراضی اشغالی خواهند پرداخت.

در همین حال گردان های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، از آغاز مجدد حملات موشکی به سوی مناطق صهیونیست نشین در پاسخ به بمباران مناطق مسکونی در نوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی: نیمی از 2900 راکت شلیک شده از غزه را رهگیری کردیم

ارتش رژیم صهیونیستی: نیمی از 2900 راکت شلیک شده از غزه را رهگیری کردیم