مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-16اقتصادي

آغاز تولید تارا اتوماتیک از تیرماه امسال


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان اینکه به زودی خودروی تارا با مشخصات و آپشن های متنوعی به بازار عرضه خواهد شد، تیرماه امسال را زمان آغاز تولید تارا با گیربکس اتوماتیک اعلام کرد.

- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان اینکه به زودی خودروی تارا با مشخصات و آپشن های متنوعی به بازار عرضه خواهد شد، تیرماه امسال را زمان آغاز تولید تارا با گیربکس اتوماتیک اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد مقیمی، در نشست خود با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در امروز (یکشنبه) در محل این وزارتخانه برگزار شد، از تولید گیربکس نیمه اتوماتیک از شهریور ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: داخلی سازی گیربکس اتوماتیک نیز تا آذر ماه به پایان خواهد رسید و به این ترتیب از ابتدای سال 1401 گیربکس اتوماتیک را در داخل کشور تولید خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: رانا پلاس با سقف شیشه ای و مجهز به گیربکس شش سرعته از خودروهای جدید ایران خودرو است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

کراس اوور ایران خودرو سال آینده به بازار می آید وی با بیان اینکه خودروی کراس اوور، محصول جدید ایران خودرو نیز در نیمه نخست سال 1401 به بازار عرضه خواهد شد، گفت: این خودرو حاصل نبوغ کارگران و مهندسان ایرانی است، تحریم ها در کنار تهدیدات خود، موجب خودکفایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تولید تارا اتوماتیک از تیرماه امسال

آغاز تولید تارا اتوماتیک از تیرماه امسال