مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-16سياسي

اولویت هیات نظارت بر انتخابات 1400؛ احقاق حقوق داوطلبان و عمل به مر قانون است


رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان البرز گفت: تمام تلاش ما بر احقاق حق الناس و حقوق داوطلبان، عمل به مر قانون و رسیدگی دقیق به پرونده های انتخاباتی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان البرز، در نشست با هیأت های نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستانهای استان البرز با اشاره به اینکه امور کشور باید به اتکای آرای عمومی اداره شود، اظهار کرد: انتخابات اصل مهم در ساختار سیاسی و در حقیقت تبلور اراده و خواست مردم است.

وی با اشاره به اینکه منویات رهبر معظم انقلاب باید همواره فصل الخطاب همه امور قرار گیرد، بیان کرد: وجود اختلاف نظر بین مسؤولان یک امر طبیعی و سلیقه ای است ولی نباید بنا به فرموده رهبری موجب اختلاف و ناآرامی در جامعه شود.

این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرد که حسب تاکیدات رهبر معظم انقلاب و با رعایت قانونمندی، همه نامزدها بتوانند در رقابتی منصفانه مشارکت کرده و خود را در معرض انتخاب از سوی افکار عمومی قرار دهند و نتیجه انتخابات نیز هرچه باشد برای افراد و گروه های سیاسی قابل احترام باشد.

  نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان ،چهار باغ  در ادامه گفت :حفظ وحدت و انسجام عمومی موجب امید آفرینی در جامعه می شود توهین به جایگاه روحانیت را محکوم می کنیم  وی ضمن دعوت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت هیات نظارت بر انتخابات 1400؛ احقاق حقوق داوطلبان و عمل به مر قانون است

اولویت هیات نظارت بر انتخابات 1400؛ احقاق حقوق داوطلبان و عمل به مر قانون است