مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-16سياسي

تایید صلاحیت 12 درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای شهریار


فرماندار شهریار از تایید صلاحیت 12 درصدی داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای 7 گانه شهریار توسط هیات عالی نظارت استان تهران خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار نورالله طاهری فرماندار شهریار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر توسط هیات های اجرایی و نظارت شهرستان شهریار و اعلام نتیجه به داوطلبان، در حدود 27 درصد از مجموع 147 نفر از داوطلبان ثبت نام کننده، احراز صلاحیت نشدند.

وی با اشاره به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده به هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان تهران، گفت: پس از بررسی اعتراض داوطلبان در هیات نظارت مرکزی استان تهران، نتایج بررسی در خصوص شهرهای شهریار، اندیشه، باغستان، شاهدشهر، وحیدیه، فردوسیه و صباشهر به فرمانداری شهرستان شهریار اعلام شد.

فرماندار شهریار بیان کرد: بر اساس نتایج ابلاغ شده، 17 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان شهریار که حدود 12 درصد می شود، توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات استان تهران احراز و تایید صلاحیت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بر اساس پیگیری ها در میان تایید صلاحیت شدگان جدید، نامی از اعضای فعلی رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهرهای 7 گانه شهریار به چشم نمی خورد و 130 داوطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 12 درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای شهریار

تایید صلاحیت 12 درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای شهریار