مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-16سياسي

کانون های برتر ایلام در اجرای طرح ملی ایران قوی تجلیل می شوند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری مراسم تجلیل از کانون های فرهنگی و هنری برتر در اجرای طرح ملی ایران قوی در طول سال 1399 خبر داد.

- حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مراسم با حضور اعضای شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در حسینیه حضرت زینب کبری(س) برگزار و از کانون برتر کشوری و 9 کانون برتر استانی تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه در ملی ایران قوی در راستای اجرای طرح ملی فهما در طول سال 1399 به منظور ثبت فعالیت ها، برنامه ها، ایده ها، آمار و طرح های اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد اجرا شده است، گفت: اجرای این طرح نقش مهمی در انسجام بخشی و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در بین اعضای کانون ها و تشویق و ترغیب کانون ها در حوزه های مختلف داشته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان این طرح ملی ایران قوی در 3 شبستان و 12 رواق در سطح کانون های مساجد سراسر کشور برگزار شده است، گفت: ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله رویکردهای این طرح در تقویت مولفه های استحکام ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های برتر ایلام در اجرای طرح ملی ایران قوی تجلیل می شوند

کانون های برتر ایلام در اجرای طرح ملی ایران قوی تجلیل می شوند