مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-16سياسي

افزایش 15 درصدی تعداد شعب اخذ رای انتخابات 1400 در جاسک


براساس تصمیم وزارت کشور برای افزایش تعداد شعب اخذ رای به پیشنهاد هیئت های اجرایی و نظارت تعداد شعب اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان بیش از 15 درصد افزایش در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار و رییس هیئت اجرایی انتخابات جاسک ظهر امروز در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت و بازرسی گفت:  در همین راستا در تعیین شعب، شعباتی که به راحتی در دسترس و درنزدیکترین محل زندگی افراد  باداشتن تمام زیر ساختهای مناسب تعیین گردیده تا شهروندان بتوانند در کوتاهترین  زمان برای حضور و رای دادن اقدام کنند.

رادمهر با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم گفت: شاخص مهم در برگزاری انتخابات، علاوه بر قانون مداری، برقراری امنیت و تلاش برای مشارکت حداکثری و حفظ سلامت مردم* با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

وی تشریح کرد: انتخابات پشتوانه انقلاب اسلامی و حضور حداکثری مردم در این دوره خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنانی است که همواره با نقشه ها و توطئه های خود قصد دارند سدی در مسر پیشرفت های  انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

فرماندار جاسک خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت و امنیت انتخابات، تدابیر لازم اندیشیده شده و برای تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی تعداد شعب اخذ رای انتخابات 1400 در جاسک

افزایش 15 درصدی تعداد شعب اخذ رای انتخابات 1400 در جاسک