مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-16اجتماعي

باران های بهاری در کشور ادامه دارد/ هوا گرم تر می شود


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده دما در اغلب نقاط کشور افزایش می یابد، این افزایش دما در سواحل خزر 6 تا 10 درجه خواهد بود و از چهارشنبه کاهش محسوس دما در شرق سواحل خزر بین 8 تا 12 درجه پیش بینی می شود.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب در برخی از نقاط استان های کردستان، لرستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، همچنین شمال آذربایجان غربی، شمال فارس، جنوب شرق سیستان و بلوچستان، غرب اصفهان و شمال و شرق هرمزگان، همچنین ارتفاعات استان های تهران، البرز، مازندران و گلستان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

  وی ادامه داد: روز آینده 27 اردیبهشت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان های اردبیل، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، تهران، همدان، مرکزی، قم، البرز، شمال فارس، غرب یزد، لرستان و کرمان پیش بینی می شود.

  مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز سه شنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در غرب و شمال غرب کشور، سواحل خزر، کرمان، شمال فارس و استان های واقع در دامنه های البرز پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران های بهاری در کشور ادامه دارد/ هوا گرم تر می شود

باران های بهاری در کشور ادامه دارد/ هوا گرم تر می شود