مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-16اقتصادي

صدور اسناد مالکیت برای واحدهای مسکونی در زنجان 10 درصد بالاتر است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: صدور اسناد مالکیت برای واحدهای مسکونی شهری و روستایی در استان زنجان10 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

- ، رضا خواجه ای گفت: از ابتدا تاکنون با همکاری این دو مجموعه تعداد 67756 فقره سند برای واحدهای مسکونی روستایی صادر شده است مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان یادآور شد: در مجموع برای بیش از 73.

1 درصد واحدهای مسکونی روستایی سند مالکیت صادر شده که این میانگین در سطح کشور 62/8 درصد است، که باید گفت در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

خواجه ای به رشد و تحقق 183 درصدی در زمینه صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و شهری نسبت به برنامه کشوری و کسب رتبه اول در این زمینه اشاره کرد و گفت: در طول یک سال گذشته 4588 فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25000 نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک در این استان صادر شده است که امیدواریم در سال جاری این میزان افزایش یابد.

وی از اثرات صدور سند مالکیت در روستاها و شهرهای کوچک را شاملِ افزایش انگیزه ماندگاری در روستاها و شهرهای کوچک، امکان بهره مندی از تسهیلات بانکی با استفاده از سند به عنوان وثیقه در نوسازی و بهسازی مسکن روستایی و فعالیت های اقتصادی، کاهش میزان دعاوی در محاکم قضایی ناشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد مالکیت برای واحدهای مسکونی در زنجان 10 درصد بالاتر است

صدور اسناد مالکیت برای واحدهای مسکونی در زنجان 10 درصد بالاتر است