مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-16سياسي

عمده تبلیغات انتخابات 1400 در بستر فضای مجازی انجام می شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، عمده تبلیغات انتخابات 1400 در بستر فضای مجازی انجام می شود که بی شک این امر نیاز جدی تری به مراقبت را خواهد داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: بی شک انتخابات سرنوشت ساز 28 خرداد ماه 1400 با حضور باشکوه و پرشور مردم به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد، زیرا مردم ما بسیار موقعیت شناس هستند و بار دیگر شگفتی آفرینی خواهند کرد و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشت و برای بیست وهفتمین بار دشمنان ایران اسلامی را مأیوس و سرشکسته خواهند کرد.

وی افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی در حکم سرمایه ای اجتماعی است و برای نظام تولید قدرت می کند، زیرا انتخابات قدرت نرم نظام و مایهٔ اقتدار کشور است.

حبیبی اظهار کرد: انتخابات تکلیفی شرعی، دینی و ملی بر دوش همهٔ ماست و به فرمودهٔ بنیان گذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، حفظ نظام از اوجب واجبات بوده و یکی از مهم ترین مؤلفه های حفظ نظام، شرکت در انتخابات است.

این مسؤول ادامه داد: در انتخابات پیش رو، قریب به 30 هزار نفر عوامل اجرایی، نطارتی، بازرسی و حفاظتی باید ساماندهی شوند و حدود 3 هزار خودرو در این انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده تبلیغات انتخابات 1400 در بستر فضای مجازی انجام می شود

عمده تبلیغات انتخابات 1400 در بستر فضای مجازی انجام می شود