مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-16سياسي

حال وهوای انتخاباتی مجلس در روز بعد از ثبت نام بزرگان


جلسه علنی امروز مجلس تحت تاثیر ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری قرار داشت، عده ای از اولویت های رییس جمهور آتی گفته و عده ای دیگر بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات تاکید داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جلسه علنی امروز( یکشنبه) مجلس با نطق انتخاباتی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد، او که به دلیل کاندیداتوری آیت الله رییسی در انتخابات ثبت نام نکرد، در صحبت های خود تعداد زیاد نامزدها از طیف های سیاسی مختلف را نشانگر آن دانست که نخبگان سیاسی کشور با سلیقه های مختلف هم فرایند انتخاباتی در ایران را پذیرفته اند و هم جایگاه ریاست جمهوری را موثر دانسته و اختیارات کافی برایِ ایجاد تحول و تغییر برای آن قائل هستند.

قالیباف این توصیه را به داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و حامیان آن ها کرد که با اهتمامی بیشتر از دوره های گذشته در رعایتِ موازین شرعی و اخلاقی، از تخریب یکدیگر و طرح ادعاهای غیرمنصفانه علیه رقیبان با جدیت پرهیز کنند چرا که این گونه اقدامات در نهایت باعث سیاه نمایی از وضعیتِ کشور شده و مردم را به غلط نسبت به آینده پیش رویِ کشور ناامید می کند.

البته 240 نماینده مجلس نیز بیانیه ای با عنوان تقدیر از اقدام وحدت آفرین رییس مجلس در انتخابات را امضا کردند که در آن با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال وهوای انتخاباتی مجلس در روز بعد از ثبت نام بزرگان

حال وهوای انتخاباتی مجلس در روز بعد از ثبت نام بزرگان