مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-16سياسي

نقش موثر رسانه ها در شفاف سازی فعالیت کاندیداهای شورا شهر و روستا


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: رسانه ها نقشی موثر و بی بدیل در شفاف سازی فعالیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا دارند.

- ، اظهار داشت: داوطلبان حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستا قبل و بعد از انتخابات باید در گفتار و رفتار خود با مردم صداقت داشته باشند، در غیر این صورت مردم این افراد را از خود طرد کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن دیگر هیچ نقش و جایگاهی در بین مردم نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه کاندیداهای حضور در شوراها باید از ظرفیت های موجود در فضای مجازی و رسانه برای شفافیت و ارائه اطلاعات صحیح و درست از خود استفاده کنند، ابراز داشت: رسانه ها نقشی مؤثر و بی بدیل در شفاف سازی فعالیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا دارند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل شفاف سازی توسط داوطلبان را باعث دلگرمی مردم نسبت به برگزاری انتخاباتی سالم و صحیح دانست و تصریح کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مشارکت بالای مردم در انتخابات و انتخاب اصلح یکی از نتایج شفاف سازی است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین خیانت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط کنونی ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور است، خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند افرادی را که انتخاب می کنند در راستای خدمت به آنها سعی و تلاش می کنند که این موضوع باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر رسانه ها در شفاف سازی فعالیت کاندیداهای شورا شهر و روستا

نقش موثر رسانه ها در شفاف سازی فعالیت کاندیداهای شورا شهر و روستا