مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-16اقتصادي

مشوق های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک های صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارائه مشوق های ویژه حق واگذاری زمین به واحد های تولیدی که پیش از موعد مقرر تکمیل و راه اندازی شوند، - وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارائه مشوق های ویژه حق واگذاری زمین به واحد های تولیدی که پیش از موعد مقرر تکمیل و راه اندازی شوند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارائه مشوق های ویژه حق واگذاری زمین به واحد های تولیدی که پیش از موعد مقرر تکمیل و راه اندازی شوند، خبر داد.

وی افزود: یک طرح توسعه شهرک صنعتی با حدود 420 هکتار زمین در شهرستان فیروزکوه در دست اقدام است (شهرک شماره دو) که برای تکمیل زیرساخت های آن تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد حل مشکل آب شهرک صنعتی فیروزکوه2، تصریح کرد: برای حل مشکل آب از سد نزدیک به منطقه محل شهرک صنعتی سهمیه لازم را گرفتیم و در تامین آب برای این شهرک مشارکت خواهیم داشت تا این مشکل مرتفع شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: زیرساخت های لازم برای استقرار واحد های تولیدی و صنعتی در فیروزکوه فراهم است و از این لحاظ مشکلی نداریم.

رزم حسینی تصریح کرد: به واحد های تولیدی و صنعتی که پیش از زمان مقرر تکمیل و راه اندازی شوند، مشوق های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک های صنعتی

مشوق های ویژه حق واگذاری زمین در شهرک های صنعتی