مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-16ورزشي

افتتاح 20 خانه ورزش و تجهیز 10 تیم ورزش روستایی در آذربایجان شرقی


مراسم افتتاح آنلاین 20 خانه ورزش روستایی و تجهیز 10 تیم ورزشی روستایی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به صورت همزمان در 21 شهرستان استان برگزار شد.

- ، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ظهر امروز یک شنبه در مراسم افتتاح این خانه های ورزش گفت: در رابطه با بحث خانه های ورزش روستایی تمرکز ویژه ای از سوی وزارت ورزش و جوانان وجود دارد تا جوانان و نوجوانان بتوانند اوقات فراغت خود را به خوبی گذرانده و به فعالیت های ورزشی بپردازند.

ایوب بهتاج افزود: فرمانداران، بخشداران و رؤسای ادارات شهرستان ها اهتمام خوبی در مکان یابی، تجهیز و افتتاح خانه های ورزش روستایی دارند و بر همین اساس و درجه اهمیت بالای این مقوله، آیتم خاصی برای تجهیز خانه ورزش روستایی در ارزیابی عملکرد شهرستان ها وجود دارد.

وی ادامه داد: از طریق اداره کل امور روستایی استانداری و شخص آقای کرمی می توانیم در بودجه ریزی استانی بندهای ویژه ای برای توسعه ورزش در روستاها و افتتاح خانه های ورزش روستایی ایجاد کرده و زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال هم در روستاها افتتاح شود.

بهتاج ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات، گفت: رسالت خطیر بازتاب فعالیت های اثرگذار اداره کل ورزش و جوانان توسط روابط عمومی اداره کل و دوشادوش آن، کوشش فراوان اصحاب رسانه در زمینه انعکاس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 20 خانه ورزش و تجهیز 10 تیم ورزش روستایی در آذربایجان شرقی

افتتاح 20 خانه ورزش و تجهیز 10 تیم ورزش روستایی در آذربایجان شرقی