مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-16ورزشي

توسعه روز افزون پوشش بیمه ای و فرهنگ بیمه اجتماعی


مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: از مهم ترین اهداف زیربنایی سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی توسعه روز افزون پوشش بیمه ای و نهادینه کردن فرهنگ بیمه اجتماعی است.

- ، علی جهانی، در نخستین نشست هماهنگی جهت توسعه و گسترش پوشش بیمه ای به مربیان ورزشی و همچنین هم افزایی در فعالیتهای فرهنگی ورزشی بین سازمان تامین اجتماعی و فدراسیون ورزشهای همگانی اظهار داشت: نگرش نوین مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در راستای توسعه و تعامل با سایر دستگاهها و سازمانها به منظور نهادینه کردن فرهنگ بیمه ای است.

ویبه اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به عنوان پل ارتباطی و تسهیل گر در روابط بین این سازمان با سایر نهادها اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین عواملی که می تواند ارزشمند و سودمند بودن بیمه های اجتماعی و رضایتمندی و هدفمندی سازمان را نمایان سازد تعامل همه جانبه و اثر بخش با شرکای اجتماعی است.

جهانی به مخاطبان گسترده سازمان تامین اجتماعی در قالب 45 میلیون تحت پوشش اشاره کرد و یاد آور شد: این سازمان عهده دار تعهدات بیمه ای و خدمات درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران به عنوان نیمی از جمعیت کشور است و بی تردید سهم عمده ای در حوزه بیمه ای و درمانی کشور ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روز افزون پوشش بیمه ای و فرهنگ بیمه اجتماعی

توسعه روز افزون پوشش بیمه ای و فرهنگ بیمه اجتماعی