مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-16اقتصادي

ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر هرمزگان آغاز شد


مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ثبت نام در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان آغاز شده و شرکت های تعاونی و اتحادیه ها تا 18خرداد ماه فرصت ثبت نام در سامانه را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان اعلام کرد: مدیران تعاونی ها برای شرکت در این جشنواره باید تا 18خردادماه امسال نسبت به بهنگام سازی اطلاعات تعاونی ها در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی ها توسط به آدرسtaavoni.

mcls.

gov.

ir اقدام کنند.

وی اظهارداشت: تعاونی هایی که نسبت به بهنگام سازی در موعد مقرر اقدام کرده و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند، از 18خرداد تا 19تیرماه سالجاری از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر و بارگزاری مدارک و مستندات در سامانه جامع تعاون برخوردار می شوند.

تأکید کرد: ثبت و بهنگام سازی اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت های مالی و گزارش های حسابرسی تعاونی از سال 96 تا 99 و به روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بر اساس این گزارش شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر هرمزگان آغاز شد

ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر هرمزگان آغاز شد