مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-16سياسي

مدیرکل جدید امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد


مراسم تکریم «اسکندر یارنسب» مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و معارفه «داود نورچه ای» به عنوان سرپرست این اداره کل روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

- مراسم تکریم اسکندر یارنسب مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و معارفه داود نورچه ای به عنوان سرپرست این اداره کل روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار یعقوب سلیمانی در این مراسم در سخنانی معاونت فرهنگی و آموزشی را مرکز فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنابر کلام امام راحل افضل نهادها است به همین واسطه رسیدگی به وضعیت و امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مهم ترین وظیفه ای است که بر دوش بنیاد نهاده شده است.

وی افزود: با وجود تمام کارشکنی ها، همچنان پس از گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این نظام و انقلاب اسلامی با طراوت و پویایی به حرکت خود ادامه می دهد و همه این مقاومت ها و حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی به مدد خون مطهر شهدا و ایثار عزیزان ایثارگر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد

مدیرکل جدید امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شد