مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-16اقتصادي

تجمیع اطلاعات رفاهی ایرانیان بر اساس «کدملی»/ ثبت کدپستی 80 درصد خانوارها


تجمیع اطلاعات رفاهی ایرانیان بر اساس کدملی / ثبت کدپستی 80 درصد خانوارها مدیرکل دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مروری بر روند تشکیل پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان داشت و گفت: اطلاعات مربوط به 60 پایگاه داده در کشور در این پایگاه بر اساس کدملی تجمیع شده است.

کدپستی 70 تا 80 درصد خانوار را در دست داریم که بروز رسانی و رفع نواقص آن را در دست پیگیری داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد رستمی در پیش نشست هشتم همایش ایران 14 با عنوان مروری بر چگونگی تشکیل پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان(چالش ها، فرصت ها و کاربست ها) که به همت موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی برگزار شد با اشاره به اجرای سیاست های رفاهی در کشور گفت: چه قبل و چه پس از انقلاب بحث حذف و هدفمندی یارانه ها از مباحث کلیدی است که همواره مطرح بوده است.

بعد از انقلاب و در خلال جنگ تحمیلی مجلس و دولت ها روی موضوع هدفمندسازی یارانه ها متفق القول بوده اند و در واقع بهانه ای که بیشتر در این حوزه دولت را از حذف یارانه ها باز می داشت فشار بر اقشار محروم و مستضعف در سال های اول انقلاب و فشار بر اقشار آسیب پذیر در سال های اخیر بود.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه همواره نگران محدودیت های بودجه ای و فشار بودجه ای بوده که روی منابع دولت وارد می شده و با این استراتژی برنامه هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع اطلاعات رفاهی ایرانیان بر اساس «کدملی»/ ثبت کدپستی 80 درصد خانوارها

تجمیع اطلاعات رفاهی ایرانیان بر اساس «کدملی»/ ثبت کدپستی 80 درصد خانوارها