مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-16سياسي

طرح واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به دلیل واهمه برخی از دستور شورا خارج شد


رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: طرح واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به دلیل واهمه برخی برای هجمه به شورا از دستور خارج شد.

- رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: طرح واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به دلیل واهمه برخی برای هجمه به شورا از دستور خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علیخانی در دویست و نودو چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بحث واکسیناسیون رانندگان تاکسی گفت: طرحی را دوستان امضا کردند و پیشنهاد شد و من فکر می کنم به دلیل اینکه شاید برخی واهمه داشتند تا شورا مورد هجمه قرار گیرد این طرح از دستور خارج شد.

وی افزود: یکی از مواردی که در این طرح مورد اشاره قرار گرفته بود بحث واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به خصوص رانندگان تاکسی بود چرا که حدود 200 راننده از زمان شیوع کرونا فوت کرده بودند، شهرداری چه کاری برای اینها کرده! این طرح یکی از مواردش همین بود یعنی کسانی که در معرض خطر هستند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران اگر می تواند از طریق وزارت بهداشت پیگیری کند و این مشکل را حل کند.

اگر نمی تواند این طرح را مجدد به صحن بیاوریم و اشکالات را برطرف کنیم، چرا که ما نمی توانیم دست روی دست بگذاریم تا هر روز تعداد فوتی ها در خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به دلیل واهمه برخی از دستور شورا خارج شد

طرح واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به دلیل واهمه برخی از دستور شورا خارج شد