مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-16دانش

2 تیم دانشگاه آزاد کرمانشاه به مرحله سوم مقدماتی کرسی های آزاد اندیشی راه یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین روز از مرحله دوم مقدماتی کشوری رویداد ملی کرسی های آزاداندیشی دانشجویی در دانشگاه آزاد کرمانشاه با رقابت همزمان سه تیم دانشجویی همراه بود که دو تیم از این واحد دانشگاهی در بخش فرهنگی با موضوع دینداری .

- دومین روز از مرحله دوم مقدماتی کشوری رویداد ملی کرسی های آزاداندیشی دانشجویی در دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد و در مجموع دو تیم این دانشگاه به مرحله سوم مقدماتی راه یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین روز از مرحله دوم مقدماتی کشوری رویداد ملی کرسی های آزاداندیشی دانشجویی در دانشگاه آزاد کرمانشاه با رقابت همزمان سه تیم دانشجویی همراه بود که دو تیم از این واحد دانشگاهی در بخش فرهنگی با موضوع دینداری بعد از انقلاب روند افزایشی داشته است همدیگر را در محک چالش سنجیدند و تیم دیگر از واحد دانشگاهی کرمانشاه در بخش اجتماعی با موضوع فیلترینگ فضای مجازی ناقض حقوق و آزادی های اجتماعی است به ارزیابی و سنجش تیمی از دانشگاه آزاد یزد پرداخت.

دو تیم از دانشگاه آزاد کرمانشاه به عنوان رقیب در بخش اجتماعی و تیم فردآگاه از این واحد دانشگاهی در رقابت با تیم گل نرگس از دانشگاه آزاد یزد در بخش فرهنگی همدیگر را در ترازوی استدلال و سنجش ارزیابی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تیم دانشگاه آزاد کرمانشاه به مرحله سوم مقدماتی کرسی های آزاد اندیشی راه یافتند

2 تیم دانشگاه آزاد کرمانشاه به مرحله سوم مقدماتی کرسی های آزاد اندیشی راه یافتند