مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-16اجتماعي

سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد


با حکم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران علی عبدالله پور به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

- با حکم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران علی عبدالله پور به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حکم سید مناف هاشمی علی عبدالله پور به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

در حکم عبدالله پور که به امضاء معاون حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران رسیده است آمده است: نظر به اهمیت مترو در سیستم حمل و نقل عمومی شهری، انتظار می رود ضمن هماهنگی کامل با شرکت راه آهن شهر تهران و حومه(مترو) هیات مدیره و سایر واحدهای مرتبط نسبت به افزایش انضباظ و بهینه سازی ساختار سازمانی و سرمایه های انسانی و تامین منابع مالی در چارچوب بودجه سالیانه و ارتقاء مستمر کیفیت و بهره وری در فرآیند خدمات رسانی به شهروندان گرامی تمام توان و تجربه خویش را به کار گیرید.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، عبد الله پور دارای فوق لیسانس مهندسی صنایع و از سال 1398 تا کنون عضو اصلی هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد

سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد