مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-16حوادث

کلاهبرداری 500 میلیاردی شرکت لیزینگ خودرو


معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان گفت: فردی با راه اندازی یک شرکت کاغذی لیزینگ خودرو از 120 نفر 500 میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در این اداره صورت گرفت، گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به کلانتری 12 شهر گلسار از طریق یک شرکت لیزینگ خودرو با برند ساختگی، از دادسرای عمومی و انقلاب هشتگرد ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، افزود: در بررسی های اولیه محرز شد، کلاهبردار در قالب یک شرکت لیزینگی با تبلیغ در سایت های خرید و فروش کالا در فضای مجازی مبادرت به فروش خودرو به صورت اقساطی کرده و پس از مراجعه متقاضیان ثبت نام به دفتر شرکت با جلب اعتماد آنان طی قراردادی مبالغی به عنوان پیش پرداخت دریافت کرده و با دادن وعده تحویل یک ماهه خودرو، مدتی در دفتر فعالیت و پس از زمان کوتاهی محل کار خود را ترک و متواری شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، متهم مورد نظر را در مخفیگاه خود در شهر گلسار دستگیر که در تحقیقات پلیسی به کلاهبرداری در قالب فروش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 500 میلیاردی شرکت لیزینگ خودرو

کلاهبرداری 500 میلیاردی شرکت لیزینگ خودرو