مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-16فناوري

تصویب ارتقای 114 سایت همراه روستایی به نسل چهارم در خراسان جنوبی


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: در پی دیدار استاندار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارتقای 114 سایت همراه روستایی به نسل چهارم، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: در پی دیدار استاندار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارتقای 114 سایت همراه روستایی به نسل چهارم، اجرای 50 سایت نسل چهارم و اجرای 60 سایت برقراری همراه روستایی در این استان تصویب شد.

مصطفی بهی، امروز یکشنبه 26 اردیبهشت در تشریح نتایج دیدار اخیر استاندار خراسان جنوبی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خبرنگاران اعلام کرد: در این دیدار برای اتصال روستاهای باقیمانده بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات، برنامه های عملیاتی مصوب شد و بقیه روستاهای بالای 20 خانوار استان از شبکه ملی اطلاعات بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اجرای پروژه های توسعه ارتباطات روستایی عنوان کرد: با رشد 6 برابری روستاهای متصل به شبکه ملی اطلاعات، از ابتدای دولت تاکنون بیش از 600 روستای بالای 20 خانوار خراسان جنوبی از این ظرفیت بهره مند شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی افزود: در این دیدار استاندار ضمن اشاره به وسعت جغرافیایی و موقعیت ویژه استان به لحاظ قرار گرفتن در مسیر 2 کریدور اصلی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ارتقای 114 سایت همراه روستایی به نسل چهارم در خراسان جنوبی

تصویب ارتقای 114 سایت همراه روستایی به نسل چهارم در خراسان جنوبی