مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-16بين الملل

انتقاد اتحادیه ناشران از برنامه «خندوانه»


اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در بیانیه ای نسبت به آن چه «شکسته شدن حرمت نویسنده ایرانی» در برنامه تلویزیونی «خندوانه» عنوان کرده واکنش نشان داد.

- اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در بیانیه ای نسبت به آن چه شکسته شدن حرمت نویسنده ایرانی در برنامه تلویزیونی خندوانه عنوان کرده واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی پخش برنامه خندوانه در شب عید فطر که با حضور خداداد عزیزی و فیروز کریمی همراه بود و نویسندگان ایرانی افرادی بیکار توصیف شدند که می نشینند می نویسند، اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در بیانیه ای نوشته است: وای به روزی که به بهانه خنداندن ریشه خود زنیم! متاسفانه در یک برنامه تلویزیونی (طنز) صدا و سیما تحت عنوان خندوانه در حضور مجری و تهیه کنندگان مدعی اهل فرهنگ، توسط میهمانان این برنامه در معرض هزاران بیننده حرمت نویسنده ایرانی شکسته شده و مجری محترم نه تنها تذکری نمی دهد بلکه قهقهه می زند.

اتحادیه ناشران و کتابفروشان ضمن درک جایگاه والای فرهیختگان این مرز و بوم که از رفتار فوق متاثر شدند دغدغه این را دارد که با این اوصاف در آینده، امید و انگیزه زنده نگه داشتن فرهنگ ملی به کجا خواهد رفت.

ماجرا به برنامه تلویزیونی خندوانه در شب عید فطر برمی گردد، در این بخش از برنامه که با حضور خداداد عزیزی و فیروز کریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اتحادیه ناشران از برنامه «خندوانه»

انتقاد اتحادیه ناشران از برنامه «خندوانه»