مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-16حوادث

کشف میلیاردی لاستیک قاچاق درزنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 14 حلقه لاستیک خودروی سنگین قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.

- ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با انجام بازرسی از این خودرو 14 حلقه لاستیک خارجی خودروی سنگین قاچاق کشف و در این باره پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

وی با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

خانی پور همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری 27 سارق و 18 خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی با گشت زنی هدفمند و انجام اقدامات پیشگیرانه و اقدامات اطلاعاتی در چهار روز گذشته 27 سارق موتورسیکلت، دوچرخه، داخل خودرو، ساختمان های نیمه کاره، مزارع و باغات و 18 خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف میلیاردی لاستیک قاچاق درزنجان

کشف میلیاردی لاستیک قاچاق درزنجان