مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-16سياسي

بررسی تحلیلی موضوعات زبان فارسی و فردوسی در پایگاه SID


مرکز اطلاعات علمی (SID) جهاد دانشگاهی به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، 10 عنوان مقاله پربازدید به زبان فارسی با کلیدواژه های زبان فارسی یا فردوسی در این پایگاه و همچنین 10 نشریه با بیشترین تعداد عنوان مقاله .

- به مناسبت پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی صورت گرفت؛ بررسی تحلیلی موضوعات "زبان فارسی" و "فردوسی" در پایگاه SID مرکز اطلاعات علمی (SID) جهاد دانشگاهی به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، 10 عنوان مقاله پربازدید به زبان فارسی با کلیدواژه های "زبان فارسی" یا "فردوسی" در این پایگاه و همچنین 10 نشریه با بیشترین تعداد عنوان مقاله با این کلیدواژه ها را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز اطلاعات علمی (SID) جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از مراجع اصلی نمایه سازی مقالات علمی به زبان فارسی و انگلیسی، با بازدید روزانه 100 تا 120 هزار کاربر، شناخته می شود.

این مرکز به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، 10 عنوان مقاله پربازدید به زبان فارسی با کلیدواژه های زبان فارسی یا فردوسی در پایگاه SID و همچنین 10 نشریه با بیشترین تعداد عنوان مقاله با این کلیدواژه ها را معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تحلیلی موضوعات زبان فارسی و فردوسی در پایگاه SID

بررسی تحلیلی موضوعات زبان فارسی و فردوسی در پایگاه SID