مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-16اقتصادي

1300 میلیارد تومان باشد قطار به اسلام آبادغرب می رسد


مجری طرح راه آهن غرب کشور با اشاره به پیشرفت 80 درصدی زیرسازی مسیر راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب، گفت: اگر 1300 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تزریق شود، - 1300 میلیارد تومان باشد "قطار" به اسلام آبادغرب می رسد ایسنا/کرمانشاه مجری طرح راه آهن غرب کشور با اشاره به پیشرفت 80 درصدی زیرسازی مسیر راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب، گفت: اگر 1300 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تزریق شود، قطار به اسلام آبادغرب می رسد.

مسعود فرامرزیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به غیرفعال بودن پروژه راه آهن غرب کشور به دلیل اتمام قرارداد پروژه راه آهن غرب کشور با قرارگاه خاتم(ص)، گفت: در حال حاضر قرارداد جدید به شورای عالی فنی ارسال شده که با تصویب در این شورا، کار پروژه از سر گرفته می شود.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به اتمام مدت زمان قرارداد فعالیتی که باید در پروژه انجام نمی شود و نمی توان گفت فعال است، اما با انعقاد قرارداد جدید به زودی کار از سر گرفته خواهد شد.

فرامرزیان با اشاره به مسیر 263 کیلومتری راه آهن حدفاصل کرمانشاه تا مرز خسروی، گفت: در حال حاضر زیرسازی 140 کیلومتر از این مسیر انجام شده است.

وی به فاصله 110 کیلومتری کرمانشاه-اسلام آبادغرب هم اشاره کرد وافزود: حدود 80 درصد از عملیات زیرسازی این مسیر نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 میلیارد تومان باشد قطار به اسلام آبادغرب می رسد

1300 میلیارد تومان باشد قطار به اسلام آبادغرب می رسد