مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-16سياسي

تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و اقامتی خراسان رضوی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برنامه ریزی برای تشدید پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری واقامتی استان برای پذیرش زائر و گردشگر در تابستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برنامه ریزی برای تشدید پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری واقامتی استان برای پذیرش زائر و گردشگر در تابستان خبر داد.

یوسف بیدخوری در جلسه با روسا و بازرسان جوامع حرفه ای اقامتی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: تاسیسات گردشگری و اماکن اقامتی استان بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند و تمامی پروتکل ها در این اماکن رعایت می شود.

وی ادامه داد: در ایام کرونا با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی رضایت از خدمات مراکز اقامتی استان افزایش یافته و شکایت ها به شدت کاهش یافته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: کمیسیون های نظارت جوامع حرفه ای در دوره شیوع ویروس کرونا بر اماکن اقامتی نظارت دقیقی داشته اند و اکنون نظارت ها برای پذیرش مسافر در فصل تابستان تشدید شده است.

بیدخوری با بیان این که رعایت بهداشت قبل از شیوع کرونا نیز در اماکن اقامتی رعایت می شده است، تاکید کرد: تا زمانی که خطر شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و اقامتی خراسان رضوی

تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و اقامتی خراسان رضوی