مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-16سياسي

ظریف نیامد، خیال دلواپسان راحت شد


قطعا یکی از مهمترین مسائل حاشیه ای که برای شخص محمد جواد ظریف به عنوان وزیر امور خارجه در طول چند وقت اخیر با هدف تحت تاثیر قرار دادن آینده سیاسی او و به عبارتی دیگر حذف او از ساختار سیاسی کشور به وجود آمد و ظریف در ارتباط به آن مجبور به پرداخت هزینه سنگینی برای کشور شد، - افشای فایل صوتی وی در گفت وگو با سعید لیلاز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایسنا نوشت: صفحه ثبت نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته بسته شد و محمد جواد ظریف همان طور که از دو سال قبل اعلام کرده پا به صحنه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری نگذاشت تا خاطر دوستان دلواپس از نامزدی اش آسوده شود و آن ها خود را به حضور در پاستور نزدیک تر ببینند.

در طول ماه های گذشته وزارت امور خارجه و در راس آن محمد جواد ظریف در کنار این که درگیر وظایف ذاتی خود در امر سیاست خارجی و دیپلماسی بود در داخل کشور نیز با حاشیه های متعددی مواجه بود حاشیه ها و درگیری هایی که بسیاری از آن ها با توجه به چشم انداز انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1400 و احتمال نامزدی ظریف در این انتخابات ایجاد می شد.

در این فرایند برخی که متاسفانه تعداد آنها اندک نیز نبود در راستای پیشبرد اهداف جناحی و شخصی خود تلاش کردند که مسائل سیاست خارجی کشور را موضوع کف کوچه کنند و در شور کردن این آش آن قدر اصرار داشتند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف نیامد، خیال دلواپسان راحت شد

ظریف نیامد، خیال دلواپسان راحت شد