مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-16ورزشي

پاسخ مدیرکل ورزش و جوانان همدان پیرامون حواشی یک انتصاب


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ما می خواهیم از هر فردی در جایگاهی که توانمندی آن را دارد، استفاده کنیم و به جوانان میدان دهیم چراکه جوانان چشم و چراغ این مملکت هستند بنابراین هیچ ایرادی ندارد اگر تغییرات مدیریتی صورت بگیرد و جوانان توانمند را جایگزین افراد دیگر کنیم.

- ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ما می خواهیم از هر فردی در جایگاهی که توانمندی آن را دارد، استفاده کنیم و به جوانان میدان دهیم چراکه جوانان چشم و چراغ این مملکت هستند بنابراین هیچ ایرادی ندارد اگر تغییرات مدیریتی صورت بگیرد و جوانان توانمند را جایگزین افراد دیگر کنیم.

حمید سیفی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون حواشی ایجاد شده در انتصاب مدیر اداره ورزش وجوانان شهر مریانج، اظهار کرد: در مدیریت کارها هر تغییری طبیعی است و ما باید از ظرفیت هایی که داریم، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: شخصی که به عنوان مدیر اداره ورزش وجوانان مریانج انتخاب کردیم، کار رسانه ای انجام داده، لیسانس تربیت بدنی دارد و برای او در دانشگاه هزینه شده بنابراین لازم است از توانایی هایش بهره ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: اگر شعارمان جوانگرایی است باید عمل کنیم چراکه جوانان چشم و چراغ این استان هستند و با تمام احترامی که برای پیشکسوتان قائل هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مدیرکل ورزش و جوانان همدان پیرامون حواشی یک انتصاب

پاسخ مدیرکل ورزش و جوانان همدان پیرامون حواشی یک انتصاب